Ana içeriğe atla

Deve kuşları

 

Yüreğim ağırlaşır sıcak basar enseme 

"Neden?" düşer dilime. 

Nefesim daralır kulağım sağırlaşır dünyaya 

Bir şarkı duyuyorum yeterince sağır olmadığımı anlıyorum. 

"duy beni duy ne olur dön bana dön ne olur aşk dediğin elbet bir yol bulur" 

Eşlik ediyorum ellerimle 

yan masadan bakan abi "ne yaşıyor bu kız" bakışları atıyor. 

Bitişiğimde bir genç gülümsüyor "ayağınla ses yapma" 

Herkes gömmüş başını Deve kuşu misali 

Amaçları belli hayatın keskin kamçılarından kaçmak. 

Hepsi aynı hedefe mahkum "iyi bir meslek sahibi olmak" 

Oysa ben mutlu olmak istiyorum. Bu durum beni sıkıyor boğazımı düğümlüyor. 

Sahi mutluluk neydi? (bu bir sorudur) 

"Hem günahsız hem günahkarsın hayat gibi" 

Bu oyunu sevdiniz mi? 

Ben sevemedim. Sevmediğinden uzaklaşmak gerekmez mi ama nereye? 

Hem hayatın olmadığı bir yer var mıdır??


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

KİME NE?

  Belki satrançta şahı mat edemiyorum ama Hayatta insanları mat edebiliyorum. Bu günden alıntı; Kuzenimin her zamanki gibi bize gelip çocuklarla oyalanıp en sonunda çalışma odasına gelip bana musallat olduğu bir gün bu gün. Dinlemek istemediğimi bildirmeme rağmen zorla Çukur dizisinin fragmanı ve özet bölümlerinden bahsetti bu alıştığım bir şey. Kendisi anlatacaklarını bitirdikten sonra ben de daha önce kendi zihnimde düşündüğüm " Hayvanların aklı var" fikrimi somutlaştırmak için daha önce bir arkadaşım sayesinde keşfettiğim goril Koko ve başka hayvanlar üzerindeki deneyleri izlemek kendime yeni fikir ve somut bilgiler katmak için bilgisayarı açtım. Kuzenim oradan atlayıp dur bak sana fragmanı göstereyim diye ortaya atıldı. Az öncekinden daha keskin ve kesin bir dille bunu istemediğimi isterse beraber araştırabileceğimizi söyledim ama o bunu dinler mi? Hayır deyip kenara çekildi. Kendisi de dinlemek ister diye bulduğum ilk videoyu açtım. Aradığım video değildi. Bir kedi ile y...

Bu hayat senin dostum

   Nefes al  Kır tüm zincirleri Serbest bırak zihnini Aksın kağıda için n efes al ama derin                                                                          Şimdi de gülümse içindeki küçüğe Nasıl olduğunu sor ona İyiyim mi dedi sana Yalan söylüyor iyi olsa Sormazsın kendini kendi kendisine Nefes al şimdi de bırak Nasılsın Şimdi de ben o yabancı sana soruyorum. Ve gülümsüyorum Sen de gülümse kendine ve dön yüzünü geleceğe

Hislerim dillendi

  Kendini çok zorluyorsun. Kendini asla olduğun gibi kabul etmiyorsun. Aciz ve çaresiz diyorsun. Hatta sevgi yoksunu. Her şeyin farkındasın. Adım da atmıyorsun geleceğe. O gelsin o koşsun istiyorsun. Gelmese de olur aslında ama birileri olsun. Cüret edemiyorsun konuşmaya. Soğuk diyorlar sana. Söyleyecek söz bulamıyorsun aslında. Soruyorsun kendine amacım ne Cevap yok Soruyorsun kendine hayalim ne Cevap yok Kızıyorsun sonra hayata Kırılıyorsun sonra Allah'a Mutluluk hakkında yazıyorsun Var diyorsun ama mutsuzsun Hayat bu diyorsun ama içinde yoksun. Yaşadığını hissetmek istiyorsun aslında Bir kıvılcım arıyorsun kendinde Ama yok